heer heer .

heer

معرفي توليدات گروه صنعتي حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و يا نرده آهني پنجره، نقش زيادي در تامين امنيت ساختمان هاي اداري و مسكوني دارد. بسياري از ساختمان ها در موقعيتي قرار گرفته اند كه پنجره هاي آن ها از بيرون قابل دسترس است و ساكنان آن ها مواقعي كه در خانه حضور ندارند، نگران امنيت منزل خود مي باشند كه با به كار بستن حفاظ پنجره و ساير وسايل امنيتي مانند درب آكاردئوني، حفاظ آهني روي ديوار و ... مي توانيد با خيال راحت از منزل خود خارج شويد.

قبل از انتخاب و خريد حفاظ پنجره بايد با انواع و ويژگي هاي هر كدام از آن ها آشنايي داشته باشيد كه در اين مقاله به معرفي آن ها مي پردازيم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترين انتخاب براي ساختمان هاي نوساز و جديد مي باشد. اگر شما براي ساختمان جديد خود يك حفاظ پنجره معمولي انتخاب كنيد، در واقع از زيبايي و جلوه نماي ساختمان خود كاسته ايد و با وجود هزينه هاي زيادي كه صرف نماي ساختمان كرده ايد، جذابيت لازم را در آن نمي بينيد.

 

نرده شاخ گوزني

 

شما مي توانيد حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهيه نماييد و انتخاب منحصر به فردي داشته باشيد.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت هاي فراواني با يكديگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئيات مي باشد كه آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخيص است. در طرح ها و شكل هاي حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زيادي وجود دارد كه با كمك سازنده اي كه تجربيات كافي داشته باشد مي توانيد مدلي جذاب و زيبا را از ميان آن ها داشته باشيد.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظي است كه ساليان سال در ساختمان ها و پنجره هاي زيادي مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ايده آلي به شمار مي آيد.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از ساير انواع حفاظ پنجره مي باشد و به همين دليل قيمت مناسب تري دارد. موقع نصب اين نوع حفاظ بايد اصولي را رعايت كرد كه در صورت عدم رعايت، امنيت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرك يا تاشو در قسمت ورودي خانه نصب مي شود. مهم ترين مزيت حفاظ پنجره متحرك اين است كه در مواقعي كه اجازه و امكان نصب انواع ديگر حفاظ پنجره در نماي ساختمان وجود ندارد، مي توان به راحتي از اين نوع حفاظ استفاده كرد.


نكته اصلي در داشتن حفاظ پنجره متحرك اين است كه بايد يادتان باشد كه آن را موقع خروج از منزل ببنديد.

در غير اين صورت انگار حفاظي براي پنجره شما وجود ندارد.

قيمت نهايي حفاظ پنجره به عوامل متعددي مانند ميزان آهن به كار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزينه ساخت و نصب آن بستگي دارد.

براي كاهش هزينه حفاظ پنجره مي توان از نمونه كارهاي قبلي و يا طرح هاي آماده استفاده كرد.

رعايت فاصله مناسب و استاندارد ميان ميله هاي افقي و عمودي در حفاظ پنجره، قيمت آن را تا حد زيادي كاهش مي دهد.


معرفي درب آكاردئوني

درب آكاردئوني از ديگر وسايل ضروري براي تامين حفاظت و امنيت خانه مي باشد كه در واقع مانند يك دزدگير عمل مي كند. ويژگي اصلي درب آكاردئوني، داشتن قفلي است كه با هر كليدي باز نمي شود، فقط يك كليد دارد و حتي كليد ساز هم براي باز كردن آن بايد كليد اصلي را داشته باشد.

 

 

ميله هاي درب آكاردئوني بايد از استحكام كافي برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه اي به راحتي نشكند.

شما بايد خانه و آپارتمان خود را مانند يك گاو صندوق بدانيد و امنيت را در آن هر چه بيشتر برقرار نماييد.

درب آكاردئوني هم ظاهر جذابي به خانه شما مي دهد و هم هيچ راهي براي ورود به ساختمان شما باقي نمي گذارد. 

قيمت نصب و ساخت درب آكاردئوني نسبت به مزيت هاي بي شمار آن بسيار مناسب است و مانند يك سرمايه گذاري بلند مدت براي تامين امنيت ساختمان شما مي باشد. 

ويژگي ديگر درب هاي آكاردئوني اين است كه فضاي كمتري را نسبت به ديگر انواع درب ها اشغال مي كند و به همين دليل علاوه بر مناطق مسكوني و تجاري براي انباري ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار مي گيرد.

استفاده از قفل هاي مخفي و تعداد حلقه هاي قفل بيشتر در بدنه درب آكاردئوني، امنيت آن را افزايش مي دهد.

درب آكاردئوني از دو گل تا پنج گل وجود دارد كه نوع سه گل بهترين مدل اين نوع درب مي باشد.

منظور از گل، تعداد مشبك هاي به كار رفته در درب آكاردئوني مي باشد.


معرفي حفاظ آهني روي ديوار

علاوه بر درب و پنجره، ديوارهاي خانه هم مخصوصا خانه هاي ويلايي كه داراي ديوارهاي كوتاه هستند، به حفاظ نياز دارند. 

حفاظ آهني روي ديوار با افزايش ارتفاع ديوار، امكان ورود به داخل ساختمان را به حداقل مي رساند.

حفاظ شاخ گوزني، حفاظ بوته اي، حفاظ ليليوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زيباي حفاظ ديوار هستند كه جايگزين حفاظ هاي نيزه اي و يا سيم خاردارهاي گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزني و حفاظ بوته اي در كنار تامين امنيت كامل، قيمت مناسب تري دارند. اما حفاظ هايي مانند حفاظ ليليوم به دليل زيبايي بصري و طراحي فوق العاده اي كه دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قيمت حفاظ شاخ گوزني را به دليل كاربرد و صرفه جويي بيشتر در هزينه ها بررسي مي كنيم.

 

قيمت حفاظ شاخ گوزني

قيمت حفاظ شاخ گوزني به عواملي مانند ضخامت ميلگرد هاي به كار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراكم رديف ها و نوع جوشكاري و رنگ كاري حفاظ بستگي دارد.

با افزايش ارتفاع حفاظ شاخ گوزني قيمت آن هم افزايش مي يابد كه در ارتفاع هاي مختلفي مانند يك متر تا يك و نيم متر و 90 سانتي متر تا 120 سانتي متر ساخته مي شود. اما خريدار مي تواند با توجه به بودجه، نياز و محدوديت هاي ساختمان خود ارتفاع هاي متغيري از 40 سانتي متر تا 200 سانتي متر هم سفارش دهد.


به تعداد رديف هاي به كار رفته در طول يك متر از حفاظ شاخ گوزني، تراكم گفته مي شود. بديهي است كه هر چه تراكم بالاتر باشد فضاي خالي كمتري در حفاظ شاخ گوزني ديده مي شود و امنيت و قيمت حفاظ بيشتر مي شود.

توجه داشته باشيد كه سودجويان در بحث تراكم بيشترين كم فروشي را دارند و با كم كردن وزن حفاظ و تغييراتي در شكل ظاهري و يا استفاده از ميلگردهاي نازك و رنگ بي كيفيت، حفاظي با قيمت پايين تر و امنيت ضعيف تر به خريدار مي فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزني، دو نوع جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن و جوشكاري الكترود وجود دارد.

جوشكاري تحت گاز دي اكسيد كربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش مي شود و اتصال محكم تري در بين قطعات  خواهيم داشت.

جوشكاري الكترود، اتصال ضعيف تر و قيمت پايين تري نسبت به جوشكاري با گاز دي اكسيد كربن دارد.

براي رنگ كاري حفاظ روي ديوار، دو نوع رنگ مايع و رنگ كوره اي الكترو استاتيك به كار مي رود.

رنگ كوره اي الكترواستاتيك به دلايلي مانند ماندگاري و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودري، نياز به كوره پخت رنگ و زمان رنگ آميزي بيشتر، قيمت بالاتري دارد.

 

معرفي سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زيبايي بيشتري به نماي ورودي ساختمان شما مي دهد و در بعضي مدل ها نقش يك حفاظ ايمن را هم ايفا مي كند.

سر درب مدرن، سر درب سنتي و كلاسيك و سر درب لاكچري از انواع سر درب ها مي باشد كه با توجه به نماي ساختمان خود مي توانيد آن ها را انتخاب كنيد.

از مزاياي استفاده از سر درب، پوشش كامل درب و ستون هاي درب و جلوگيري از كثيف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان يك سقف كاذب براي محافظت از درب در مقابل عوامل جوي  مي باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۶:۲۳ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

فرق كابينت هاي گلاس با ديگر كابينت ها

كابينت هايي كه در آشپرخانه نصب مي شونند بنابر شرايط آشپزخانه بايد مقاومت كافي در برابر رطوبت و گرما داشته باشند. اين مسئله خصوصا در مناطقي كه آي و هواي خاصي دارند حائز اهميت است. مثلا در شمال كشور ايران كابينت هايي بايد استفاده شوند كه در برابر رطوبت دوام بيشتري داشته باشند.

تفاوت كابينت هاي گلاس با ساير كابينت ها

همانطور كه قبلا نيز اشاره كرديم كابينت هاي گلاس از جنس ورق هاي هايگلاس هستند . اين ورق ها در واقع  متريالي شبيه به MDF  است يعني مغزي كار MDF بوده و فقط  پوشش لايه بيروني آن  از نوعي پلاستيك به نام پلكسي گلاس ساخته شده است ، در حالي كه در MDF هاي معمولي اين پوشش از جنس ملامينه مي باشد. در كنار كابينت هاي هايگلاس نوع ديگري از كابينت ها نيز وجود دارد كه به آنها پلي گلاس گفته مي شود. روكش استفاه شده براي اين نوع كابينت ها پلي استر مي باشد و نسبت به كابينت هاي هاي گلاس درخشش بيشتري داشته و نيز در مقابل خط و خش مقاوم تر هست. اكثر كابينت هاي هايگلاس ساخت كشور هاي آلمان ، اسپانيا ، ايتاليا و اتريش است ولي در ايران بيشتر از كابينت هاي هاي گلاس ساخت كشور تركيه استفاده مي شود. در بررسي كيفيت كابينت هاي ساخته شده در هر كشور و در برند هاي مختلف ، نكته اي كه حائز اهميت است ،ميزان موج  موجود در سطح روكش  كابينت هايگلاس است .هر چقدر اين ميزان موج كمتر باشد بدين معني است كه عمليات پرس روكش دقيق تر و با كيفيت تر انجام پذيرفته است  و نيز كيفيت ام دي اف استفاده شده در آن نيز بالاتر است . اگر بخواهيد كه اين طول موج به صفر برسد بهتر است از كابينت هاي پلي گلاس استفاده كنيد. نكته قابل ذكر ديگر در ساخت اين كابينت ها اين است كه فقط در يك سمت اين كابينت ها از لايه براق استفاده مي شود و سمت ديگر آن كه در ديد نيست معمولا از لايه هاي معمولي تر ساخته مي شود.

كابينت-تمام-چوب-با-طرح-كلاسيك-زيباويژگي هاي  اصلي كابينت ام دي اف

  • مهمترين ويژگي اي كه در كابينت ام دي اف وجود دارد و باعث شده است كه اين نوع كابينت ها طرفداران زيادي داشته باشد ، مقاومت و دوام بالاي آن است . اين كابينت ها به دليل قدرت خوبي كه دارند هم تحمل وزن در آنها زياد بوده و هم عمر طولاني تري خواهند داشت.

 

  • سطح صاف و متراكم MDF ترك باعث شده است ،افرادي كه علاقه مند به استفاده از كابينت هاي با سطوح رنگي در آشپزخانه ي خود هستند از اين نوع كابينت ها استفاده كنند.

 

  • با توجه به اينكه هم نئوپان و هم MDF عادي هر دو از  تركيب خورده هاي چوب با چسب تهيه شده اند ؛ولي با اين حال MDFعادي از نئوپان سنگين تر بوده و مقاومت بالاتري نيز دارد.

 

  • تنوع بالاي كابينت mdf از لحاظ ضخامت ، نوع روكش پشت كار و روكش جلو و چگالي آن نيز از جمله ويژگي هاي مهم آن به حساب مي آيد.

 

  • MDF همانند چوب معمولي ، به سادگي قابل برش و سمباده زني است كه اين مساله باعث سهولت در استفاده از آن مي شود.

 

  • كابينت ام دي اف عادي يا ترك به وجود اينكه اغلب ويژگي هاي كابينت تمام چوبي را دارد ولي قيمتي بسيار مناسب تر و ارزان تر نسبت به چوب طبيعي دارد.

 

  • يكي ديگر از ويژگي هاي خوب اين نوع از كابينت ها مقاومت بالاي ان در مقابل انواع پوسيدگي هاست.

 

  • كابينت mdf سفيد جزو پرطرفدارترين كابينت هاي mdfمي باشد.

معرفي انواع برند چوب mdf موجود در بازار

كابينت ام دي اف كه امروزه در طرح­ها و رنگ­هاي مختلف و متنوع موجود مي­باشند، معمولا در دو برند ايراني و ترك به بازار عرضه مي­شوند كه از جمله آنها مي­توان موارد زير را نام برد:

  1. برند­هاي محبوب ايراني: پاك چوب،آرين سينا، ايزوفام، فومنات، فراميد، AGE ، نوين چوب و …
  2. برند­هاي محبوب ترك: اي جي تي AGT، يلديز YILDIZ ، ايشيك AISIK، گيزير GIZIRو …..

ويژگي برندهاي ترك در مقايسه با برند ايراني

ورقه­ هاي mdf كابينت آشپزخانه برندهاي ترك به طور معمول از كيفيت بالاتري برخوردار هستند. قيمت محصولات ترك به صورت تقريبي 200 تا 400 هزار تومان گران­تر از كابينت­هاي ام دي اف ايراني هستند. ظاهر كابينت برند ترك شباهت بسيار زيادي به طرح­ها اروپايي دارند لذا به شما توصيه مي­شود در صورتي كه به دنبال اجراي يك طرح اروپايي در آشپزخانه خود مي­باشيد از اين كابينت­ها كه از لحاظ كيفيت، جنس و تنوع يك رقيب جدي براي ساير برند­ها محسوب مي­شوند استفاده كنيد. نكته قابل توجهي كه در هنگام آشنايي با انواع كابينت و انتخاب برندها بايد مورد توجه قرار دهيد اين است كه درست است كه در هنگام سنجش ورقه­ هاي ام دي اف توليد داخل و برندهاي ترك، معمولاً برندهاي ترك از كيفيت بالاتري برخوردار هستند اما در مقايسه يك برند ايراني نسبت به برند ايراني ديگر و يا مقايسه ورق­هاي ام دي اف برند ترك با ديگر برند ترك تفاوت چنداني ملاحظه نمي‌شود و از لحاظ كيفيت و استانداردهاي مطلوب و يا قيمت آن­ها تفاوتي مشاهده نمي­شود و بيشتر اين تفاوت در برخورداري از سمپل رنگ­هاي آن مي­باشد پس در هنگام انتخاب يك برند چه ايراني و چه تركي فقط سليقه خود را مورد نظر قرار دهيد و نسبت به گراني و يا كيفيت يك برند ايراني نسبت به ديگر برند ايراني و يا بالعكس يك برند تركي نسبت به ديگر برند تركي حساسيت زيادي به خرج ندهيد.

كابينت-تمام-چوب-در-اشپزخانه-به-رنگ-قهوه-ايكابينت-mdf-تركي

مزاياي و معايب استفاده از كابينت mdf

  • كاهش هزينه

از آنجايي كه جنس اين كابينت آشپزخانه از فيبرهاي چوبي، رزين و موم مي­باشد معمولا از قيمت پايين­تري نسبت به كابينت­هاي تمام چوب، استيل ضد زنگ و …. برخوردارند لذا به شما توصيه مي­شود در صورتي كه به دنبال كابينتي ارزان و در عين حال با كيفيت مناسب و طراحي زيبا هستيد از اين كابينت­ها استفاده كنيد.

  • نظافت آسان

سطح كابينت mdf به دليل برخورداري از لايه نازك وينيل به آساني نظافت مي­شود به اين صورت كه شما مي­توانيد با استفاده از يك دستمال نرم و آب و يا در مواردي كه لكه مقاوم­تر باشد با استفاده از مايع شوينده سطح آن را به صورت كامل نظافت كنيم كه در اين هنگام بايد توجه داشت كه از شوينده­هاي خيلي قوي نظير سفيد كننده­ها استفاده نكنيم و بعد از اتمام كار سطح كابينت را به وسيله يك دستمال خشك كنيم تا رطوبت باعث آسيب زدن به كابينت نشود.

  • تنوع طرح و رنگ

تنوع بالا در طرح و رنگ از ويژگي­هاي اصلي اين كابينت آشپزخانه مي­باشد كه باعث محبوبيت و استقبال افراد از اين نوع كابينت­ها شده است.

  • مقاومت و دوام عمر بالا

كابينت ام دي اف معمولا تركيب چوب و رزين مي­باشد كه در مراحل ساخت تحت حرارت بالا قرار مي­گيرند و همين امر موجب افزايش استحكام و همچنين نفوذناپذيري آنها نسبت به چوب خام مي­باشند كه باعث افزايش عمر اين كابينت­ها نيز مي­شود.

  • حساسيت نسبت به حرارت

از آنجايي كه سطح وينيل موجود بر روي كابينت mdf نسبت به حرارت و گرما بسيار آسيب­پذير است ممكن است در برابر حرارت دچار حباب، پوسته پوسته شدن و يا ايجاد برجستگي­هايي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۸:۰۲ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

نكات تهيه كوفته

كوفته از غذاهاي اصلي ايراني است كه مطابق طبع ماست . كوفته علاوه بر اين‌كه غذايي كامل ، خوشمزه و ساده است درست كردن آن كمي دقت و ظرافت مي‌خواهد كه همه آشپزان هنرمند ايراني داراي اين دقت و ظرافت هستند . اما درعين حال عنوان كردن چند نكته براي بهتر طبخ كردن اين غذا به نظر ضروري آمد كه عنوان مي‌شود :

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۷:۴۶ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

مدل ناخن مصنوعي دخترانه

ناخن هاي شيك و زيبا يكي از مظاهر مهم زيبايي براي بانوان بخصوص دختران جوان است كه مي تواند يك نقطه قوت براي زيبايي بيشتر و افزايش حس اعتماد به نفس شود كه جذابيت و زيبايي دست ها را دوچندان مي كند. ناخن هاي مصنوعي با تنوع زياد و طراحي هاي مختلف يكي از گزينه هاي خوب براي ديزاي ناخن است. ناخن مصنوعي دخترانه شيك ناخن هاي مصنوعي با داشتن تنوع در مدل ناخن دخترانه و طراحي، به عنوان يكي از لوازم آرايشي پرطرفدار و پركاربرد در ميان زنان و دختران محسوب مي شوند. ناخن مصنوعي هاي دخترانه با ديزاين هاي شيك و زيبا مي تواند زيبايي و جلوه گري دستها را بيشتر كرده و استايل و تيپ شما را تكميل تر كند. ناخن مصنوعي دخترانه مي تواند به نسبت تناسب با فصل هاي سال و هم چنين مطابق با رنگ پوست انتخاب و مورد استفاده گيرند. ديزاين هاي ساده براي ناخن مصنوعي دخترانه بيشتر محبوب بوده و ديرتر از مد مي افتند بنابراين انتخاب بهتري خواهند بود. دختران جوان معمولاً به طراحي ناخن فانتزي نسبت به ديزاين ناخن مصنوعي ساده علاقه بيشتري دارند كه مي تواند نشان دهنده حس جواني و شادابي در آنها باشد.انتخاب دديزاين ناخن مصنوعي ميتواند رنگ ولعاب محصور كننده به استايل و تيپ شما بدهد. البته بعضي از دختر خانم هاي جوان هم به ديزاين ناخن ساده و شيك علاقه دارند. كرم پودر خوب كرم پودر يكي از لوارم آرايشي مهم محسوب مي شود و به نوعي جلوه و زيبايي آرايش با كرم پودر به چشم مي آيد. استفاده از كرم پودر باعث يكدست و يكنواخت ديده شدن پوست صورت مي گردد و عيب هاي پوست را مي پوشاند. در ادامه مطلب قصد داريم دريابيم كه كرم پودر چيست و چه كاري در آرايش انجام مي دهد. كرم پودر چيست و چه كاري انجام مي دهد؟ كرم پودر يا فانديشن در واقع يكي از مهم ترين و اصلي ترين لوازم آرايشي محسوب مي شود كه به منظور يكسان سازي رنگ پوست و پوشش دهي ناهمساني هاي آن بكار مي رود. بدون استفاده از كرم پودر آرايش جلوه چنداني پيدا نمي كند. استفاده از كرم پودر به عنوان يك زيرساز براي آرايش شمرده مي شود و باعث مي شود تا پوست حالت يكدست پيدا كرده و عيب و نقص آن تا حدودي مرتفع شود. كاربرد كرم پودر تنها براي سفيد كردن پوست نيست و بيشترين كاربرد آن براي بهبود ظاهر پوست و ايجاد حالت طبيعي براي آن است. طرز عملكرد كرم پودرها به گونه اي است كه باعث پوشاندن جوش ها و لك هاي صورت مي شوند. كرم پودرها داراي بافت سنگيني بوده و اكثرا به عنوان زيرساز آرايش مورد استفاده قرار مي گيرند. كرم پودرها انواع مختلفي دارند و مي توانند به شكل مايع، جامد، موس و پودري باشند و هر شخص بنا به نوع پوست خود و سليقه شخصي خود مي تواند نوع مناسب آن را تهيه كرده و استفاده نمايد. افراد داراي پوست چرب بايد از كرم پودرهاي بدون روغن استفاده كنند امروزه برندهاي معتبر و معروف كرم پودرهايي فاقد روغن توليد و عرضه كرده اند كه مناسب براي استفاده در پوستهاي چرب هستند. رنگ كرم پودر مك گرات يكي از معروفترين معلمان آموزش آرايشگري مي گويد: زماني كه يك كرم پودر را تست مي كنيد اگر رنگ آن بدون اينكه بماليد ناپديد شد يعني بهترين رنگ كرم پودر براي پوست خود را انتخاب كرده ايد. اما بايد به اين نكته نيز توجه كنيد كه تركيب رنگ هاي متنوع كرم پودر هم ميتواند باعث افزايش تاثير آنها در زيبايي رنگ پوست شود. براي اينكه كرم پودر مناسب پوست خود را انتخاب كنيم بهترين جا براي تست آن فك پايين است و نسبت به  تست آن روي دست يا گردن بهتر جواب مي دهد. آشنايي با كرم پودر و عملكرد آن ويژگي هاي يك كرم پودر خوب پوشانندگي قوي يكي از فاكتورهاي مهم در انتخاب و خريد كرم پودرها پوشانندگي قوي آنهاست. چون استفاده از كرم پودرها به منظور زيرساز آرايش و پوشاندن عيوب و نواقص چهره انجام مي گيرد. لكه هاي تيره، قرمزي پوست، جاي جوش، كك و مك ها جزء مهم ترين عيوبي هستند كه بواسطه استفاده از كرم پودرها پوشانده مي شوند. كرم پودر سبك براي استفاده روزانه داشتن بافت سبك و مخملي يكي ديگر از خصوصيات مهم براي انتخاب يك كرم پودر خوب است. كرم پودرهاي داراي بافت سبك باعث ايجاد حس سنگيني روي پوست نمي شوند. داشتن تركيبات عالي وجود تركيباتي مانند انواع مختلف ويتامين ها و آنتي اكسيدان ها  در كرم پودرها به افزايش كيفيت آنها منجر مي شود. استفاده از محصولات آرايشي با تركيبات غني و بخصوص گياهي نه تنها باعث ايجاد آسيب به پوست نمي گردد بلكه مشكلات پوستي را نيز كاهش مي دهد و به جوان سازي پوست و پيشگيري از چين و چروك كمك مي كند. رنگ طبيعي رنگ از شاخص هاي مهم در خريد و انتخاب كرم پودراست. بهترين رنگ براي هر فرد نزديكترين رنگ به پوست اوست. شما بايستي متناسب با رنگ پوست خود كرم پودر مناسبي انتخاب نماييد. برند معتبر، ماندگاري بالا و سازگاري با پوست از مولفه هاي ديگر براي يك كرم پودر خوب و مناسب محسوب مي شوند. انواع رنگ مو رنگ مو خوب رنگ كردن مو يكي از كارهاي زيبايي و آرايشي بسيار جذاب براي خانم هاست كه آَشنايي با انواع مختلف رنگ مو مي تواند راهنماي بهتري براي انتخاب مناسب رنگ مو باشد. رنگ موها در انواع مختلف اعم از رنگ موهاي طبيعي يا نچرال، فانتزي، تركيبي وجود دارند كه هر سري از رنگ ها شامل رنگ هاي تيره و متوسط و روشن مي شود. انواع رنگ هاي رنگ مو رنگ مو داراي طيفي وسيع و رنگ بنديهاي متنوعي هستند. انواع رنگ به دو نوع رنگ هاي اصلي و فانتزي تقسيم مي شوند.رنگ هاي اصلي كه با نام رنگ هاي طبيعي و نچرال نيز شناخته مي شوند با حرف اختصاري N در اول نام رنگ مشخص مي گردند. N1 تيره ترين رنگ در سري رنگ هاي اصلي و N10 روشن ترين رنگ در اين سري است. رنگ موهاي ديگر كه حتما در كاتالوگ رنگ مو آنها را ديده ايد رنگ هاي تن دار هستند. رنگ موي خاكستري با حرف A، رنگ موي دودي با C، زيتوني با M، G  طلايي و R رنگ موي بلوطي است. براي تشخيص رنگ مو اول پايه رنگ و بعد تن سايه رنگ خوانده مي شود. براي مثال در رنگ شماره C9، 9 پايه رنگ و C سايه يا تن رنگ و نشان دهنده رنگ بلوند دودي روشن است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۴:۳۳ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)

روغن زيتون خوب را از كجا بشناسيم؟

وقتي براي خريد به يك فروشگاه مي رويد , چندين مارك مختلف از انواع روغن زيتون به چشم مي خورد,اما كداميك از اين روغن ها مرغوب و اصل است؟با ما همراه باشيد:

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۴:۱۰ توسط:آوا موضوع: نظرات (0)